Ostvarite potpunu podršku, jer plaćajući uslugu knjigovodstva – besplatno dobivate:
- savjete o pravnim i poreznim odrednicama svog poduzetništva i
- predloške najčešćih dokumenata koji će vam trebati u poslovanju.
Mi smo partner na vašem putu ka poslovnom uspjehu i većoj zaradi!
Naše usluge su dostupne:
- obrtnicima,
- poduzećima,
- udrugama,
- samostalnim stručnim djelatnostima
Naše usluge su dostupne korisnicima iz cijele Hrvatske.
Bez obzira na članstvo u sustavu PDV-a i VIES bazi – mi radimo sva izvješća i prijave.
Način dostave dokumenata:
- elektronski,
- poštom ili
- osobno
Poslovni odnos: ugovor o vođenju poslovnih knjiga
Plaćanje: akontacija do 10. datuma u tekućem mjesecu, razlika po završetku knjiženja predmetnog mjeseca
Rok izvršenja: 10 radnih dana od dostavljanja dokumenata
Predaja dokumenata nadležnim institucijama: mi predajemo, nakon Vašeg potpisivanja
Zašto baš Makora knjigovodstvo?
Zato što smo stručni i uslužni, o čemu svjedoče brojni zadovoljni klijenti i dugogodišnji rad voditeljice sa malim poduzetnicima poput Vas na način koji oni razumiju i to sve ako ste iz naše okolice ili iz ostalih područja Hrvatske i zato što ćemo ispuniti svaki profesionalni izazov koji ćete staviti pred nas!
Ako želite konkretnu ponudu, sa preciznom cijenom, molim kontaktirajte nas.
Ako Vas zanima više o našem servisu, pogledajte ovdje.
Ako Vas zanima više o voditeljici servisa, pogledajte ovdje.