Paket “Trajna suradnja”

[vc_row container=”on”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Ostvarite potpunu podršku, jer plaćajući uslugu knjigovodstva – besplatno dobivate i:

  • savjete o pravnim i poreznim odrednicama svog poduzetništva i
  • predloške najčešćih dokumenata koji će vam trebati u poslovanju.

Mi smo partner na vašem putu ka poslovnom uspjehu i većoj zaradi!

Dostupno:

  • obrtnicima,
  • poduzećima,
  • udrugama,
  • samostalnim stručnim djelatnostima

iz cijele Hrvatske

Bez obzira na članstvo u sustavu PDV-a i VIES bazi – mi radimo sva izvješća i prijave.
Način dostave dokumenata:

  • elektronski,
  • poštom ili
  • osobno
  • paketnom dostavom

Poslovni odnos: ugovor o vođenju poslovnih knjiga.
Plaćanje: akontacija do 10. datuma u tekućem mjesecu, razlika po završetku knjiženja predmetnog mjeseca.
Rok izvršenja: 10 radnih dana od dostavljanja dokumenata.
Predaja dokumenata nadležnim institucijama: mi predajemo, nakon Vašeg potpisivanja.
Posebna pogodnost: poklon dobrodošlice

Zašto je ovo najbolji odabir za vas?

Namjera nam je:

  • da vam uvijek budemo na usluzi
  • da vam pomognemo da uspješno poslujete
  • da vas besplatno savjetujemo
  • da otvoreno komuniciramo
  • da imate pristup posebnom sadržaju ove stranice namijenjenom samo klijentima
  • da uvijek imate otvoreni kontakt sa samom voditeljicom
  • da vam sve to omogućimo po povoljnim cijenama
  • uz razrađene načine rada koji vas minimalno opterećuju

Zašto baš Makora knjigovodstvo?

Zato što smo stručni i uslužni, o čemu svjedoče brojni zadovoljni klijenti i dugogodišnji rad voditeljice sa malim poduzetnicima poput Vas na način koji oni razumiju i to sve ako ste iz naše okolice ili iz ostalih područja Hrvatske
…i zato što ćemo ispuniti svaki profesionalni izazov koji ćete staviti pred nas!

Ako želite konkretnu ponudu, sa preciznom cijenom, molim ispunite ovaj upitnik.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”primary-widget-area” el_class=”sidebar”][/vc_column][/vc_row]