[vc_row container=”on”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Namijenjena je poduzetnicima sa manjim brojem dokumenata, bez zaposlenih, kojima bez stvaranja ugovorne obveze knjižimo dostavljene dokumente za razoblje koje je proteklo.
Svoj posao naplaćujemo primjenom cjenika, i s obzirom da nema mjesečnih paušala, vaša ušteda će biti znatna.
Dostupno poduzetnicima bez zaposlenika, koji nisu u PDV sustavu niti u VIES bazi:
- obrtnicima,
- poduzećima,
- udrugama,
- samostalnim stručnim djelatnostima
iz cijele Hrvatske, bez zaposlenika.
Način dostave dokumenata:
- elektronski,
- poštom
- osobno
Poslovni odnos: ponuda – narudžbenica
Plačanje: 70% prilikom narudžbenice, ostatak prije preuzimanja gotovih dokumenata.
Rok izvršenja: 20 -30 dana od uplate akontacije.
Izvođenje: knjižimo po isteku razdoblja, isporučujemo gotove poslovne knjige, izvješća i porezne prijave koje sami predajete nadležnim uredima, bez savjetovanja i podrške
Prednost: povoljna cijena
Ako želite konkretnu ponudu, sa preciznom cijenom, molim kontaktirajte nas.
Napomena: ova usluga nije dostupna cijele godine, već u razdobljima sa manje obaveza prema stalnim klijetnima[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”primary-widget-area” el_class=”sidebar”][/vc_column][/vc_row]