Paket “Knjižimo unatrag”

[vc_row container=”on”][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Namijenjena je poduzetnicima sa manjim brojem dokumenata, bez zaposlenih, kojima bez stvaranja ugovorne obveze knjižimo dostavljene dokumente za razoblje koje je proteklo.

Svoj posao naplaćujemo primjenom cjenika, i s obzirom da nema mjesečnih paušala, vaša ušteda će biti znatna.

Dostupno poduzetnicima bez zaposlenika, koji nisu u PDV sustavu niti u VIES bazi:

  • obrtnicima,
  • poduzećima,
  • udrugama,
  • samostalnim stručnim djelatnostima

iz cijele Hrvatske, bez zaposlenika.

Način dostave dokumenata:

  • elektronski,
  • poštom
  • osobno

Poslovni odnos: ponuda – narudžbenica

Plačanje: 70% prilikom narudžbenice, ostatak prije preuzimanja gotovih dokumenata.

Rok izvršenja: 20 -30 dana od uplate akontacije.

Izvođenje: knjižimo po isteku razdoblja, isporučujemo gotove poslovne knjige, izvješća i porezne prijave koje sami predajete nadležnim uredima, bez savjetovanja i podrške

Prednost: povoljna cijena

Ako želite konkretnu ponudu, sa preciznom cijenom, molim kontaktirajte nas.

Napomena: ova usluga nije dostupna cijele godine, već u razdobljima sa manje obaveza prema stalnim klijetnima[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_widget_sidebar sidebar_id=”primary-widget-area” el_class=”sidebar”][/vc_column][/vc_row]